מכירה מלון, Cañete, Lima, פרו, 5 Condoary

מכירה - Cod. 43340

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 14000 m²
  • חדרים: 32
  • רצפה: 2

🌟 ברוכים הבאים ל-Raíces de Luna - השער שלך להרפתקאות ורגיעה בלונהוואנה, קאנטה, לימה, פרו! 🌟

גלה פנינה נסתרת השוכנת בלב לונהואה, קאנטה, שבה השמש זורחת במשך 350 ימים בשנה, ויוצרת את המפלט המושלם עבור חובבי ריגושים וחובבי טבע כאחד. הכירו את Raíces de Luna, נכס מרהיב בשטח של 14,000 מ"ר הממוקם באגף הקונדוארי הציורי, רק בקילומטר 41.5.

תכונות עיקריות:

🏨 32 חדרים נוחים: כל אחד מהחדרים המעוצבים בקפידה מציע מקלט פרטי לאורחים שלנו, המספק מפלט נוח לאחר יום של חיפושים.

🍽️ מסעדה מרכזית: פנקו את בלוטות הטעם שלכם במסעדה המרכזית שלנו, בה מתכנסים טעמי הגסטרונומיה המקומית והאוכל המשובח ליצירת חוויה קולינרית המשקפת את התרבות העשירה של האזור.

🌊 בריכת שחייה בשטח של 175 מ"ר: צלול לרגיעה עם בריכת השחייה הרחבה שלנו, המקום המושלם להירגע ולספוג את הסביבה עוצרת הנשימה.

🏸 מתקני ספורט: בין אם אתם חובבי ספורט ובין אם אתם מחפשים תחרות ידידותית, Raíces de Luna מטפלת במגרש פרונטון, מגרש כדורעף, מגרש כדורגל של 5 צדדים ומגרש סקווש.

🌄 הרפתקה מחכה: שקע בפעילויות שואבות האדרנלין של Lunahuaná ידועה. ממסעות רפטינג מרתקים וריצת זיפלין מלהיבה ועד רכיבה על טרקטורונים בשטח, סנפלינג וטיפוס צוקים - המלון שלנו הוא השער שלך להרפתקה האולטימטיבית.

🍇 יין וגסטרונומיה: חקור את נוף היינות הנודע של לונהוואנה, הידוע בתעשיית היין המשגשגת שלה. חשפו את סודות ייצור היין המקומי תוך התענגות על היינות הטובים ביותר שיש לאזור להציע.

מיקום ראשי:
ממוקם בנוחות רק 150 ק"מ מלימה, Raíces de Luna נהנה ממיקום מעולה לאורך הכביש הראשי, מה שהופך אותו לנגיש בקלות למטיילים המחפשים בריחה מהירה מחיי העיר השוקקים.

הזדמנות השקעה:
נצלו את ההזדמנות להיות הבעלים של המלון המשגשג הזה והפכו לחלק מתעשיית התיירות ההולכת וגדלה של Lunahuaná. עם מחיר מכירה של 2,000,000 דולר, Raíces de Luna מציגה הזדמנות השקעה ייחודית באחד היעדים הידידותיים ביותר לתיירים באזור לימה.

אל תפספסו את ההזדמנות להחזיק בפיסת גן עדן שבה הרפתקה פוגשת רגיעה. צור איתנו קשר עוד היום כדי לקבוע צפייה ולצאת למסע כדי להפוך את Raíces de Luna לשלך! 🌙✨

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB