מכירה אחר (קרקע), Cañete, Lima, פרו, anexo uchupampa, km 45 Cañete,Lima

מכירה - Cod. 43397

  • טיפולוגיה: אחר (קרקע)
  • אזור: 16100 m²
  • חדרים: 0
  • רצפה: 0

האם אתה מוכן להשקיע בפרוסת גן עדן? מציגה למכירה את הקרקע יוצאת הדופן של LUNABONITA, נכס רחב ידיים בשטח של 16,100 מ"ר השוכן באגף אוצ'ומפמפה הקסום, רק 45 ק"מ ממחוז לונהאואנה, במחוז קאנטה, אזור לימה, פרו. במיקום נוח 150 ק"מ מלימה, חלקת נדל"ן מעולה זו מציעה שילוב ייחודי של מיקום, אקלים ואפשרויות מגוונות.

מיקום: ממוקמת בלב האזור התיירותי ביותר באזור לימה, LUNABONITA מתגאה במיקום אסטרטגי שכובש גם את המקומיים וגם את התיירים. עם גישה נוחה מהכביש הראשי, הנכס ממוקם בצורה מושלמת למשוך תשומת לב. הקרבה ללימה, במרחק של 150 ק"מ בלבד, מבטיחה נגישות תוך שמירה על השלווה של המפלט הציורי הזה.

אקלים: אחד המאפיינים המובהקים של ארץ יוצאת דופן זו הוא האקלים יוצא הדופן שלה. תיהנו מ-350 ימי שמש בכל שנה, ויוצרים סביבה אידיאלית עבור חובבי טבע ומחפשי הרפתקאות. עמק Lunahuana הוא נקודה חמה לפעילויות שואבות אדרנלין כמו רפטינג, זיפלין, רכיבה על טרקטרונים, סנפלינג וטיפוס צוקים. בין אם אתה מחפש ריגושים או מישהו שמעריך את יופיו של הטבע, מיקום זה מציע את הסביבה המושלמת למגוון פעילויות פנאי.

ספורט ופעילויות: עמק Lunahuana ידוע בשל מגוון הספורט והפעילויות שלו, מה שהופך אותו למקלט למחפשי הרפתקאות. ארץ LUNABONITA ממוקמת אסטרטגית כדי לספק גישה נוחה לחוויות המרגשות הללו. תושבים ומבקרים יכולים לשקוע ב:

רפטינג: נווט במפלים המלהיבים של נהר הקניטה, חוויה המשלבת את הריגוש של הרפתקאות עם הנוף הטבעי המדהים של העמק.

Ziplining: לרחף באוויר ולצפות בנופים פנורמיים של העמק תוך כדי חוויה של עומס ה-ziplining, פעילות המוסיפה מימד נוסף ליופי הנוף.

רכיבה על טרקטרונים: חקור את השבילים והעמקים הנופיים על אופניים טרקטורונים, ומספק דרך מרגשת לגלות את פלאי הטבע הסובבים את LUNABONITA.

סנפלינג וטיפוס צוקים: למי שמחפש הרפתקה אנכית יותר, העמק מציע הזדמנויות מצוינות לסנפלינג וטיפוס צוקים, מה שמספק אתגר למטפסים מתחילים וותיקים כאחד.

אפשרויות שימוש: היישומים הפוטנציאליים לנכס רחב ידיים זה בשטח של 16,100 מ"ר הם עצומים. הקרקע מצוידת בתשתיות חיוניות, כולל אספקת מים, מערכת ביוב ותעלת השקיה קבועה. בנוסף, ישנם 15 עצי אקליפטוס מלכותיים, כל אחד בגובה מרשים של 10 מטרים, ומעצימים את היופי הטבעי של הנוף.

הנכס הוא בד אידיאלי לבניית מפלט כפרי. בין אם אתה מדמיין בריחה אישית או השקעה משתלמת, הקרקע של LUNABONITA מספקת הזדמנויות לחלוקה לבית משותף. דמיינו לעצמכם יצירה של קהילה של בתי נופש לסוף שבוע, תוך ניצול הפופולריות של האזור בקרב תיירים המחפשים הפסקה מחיי העיר.

עיקרי הדברים:

16,100 מ"ר נדל"ן פריים
תשתיות מים וביוב במקום
תעלת השקיה קבועה
15 עצי אקליפטוס נישאים
מיקום אסטרטגי לאורך הכביש הראשי
אידיאלי עבור בית כפרי או משנה עבור קהילת נסיגה בסוף השבוע
מחיר: 1,449,000 דולר

אל תפספסו את ההזדמנות להיות הבעלים של חלק מעמק לונהאונה, שבו מתכנסים יופי טבעי, הרפתקאות ופוטנציאל השקעה. צור איתנו קשר עוד היום כדי לנצל את הזדמנות הנדל"ן הבלעדית הזו ולהפוך את החזון שלך למציאות. פעל עכשיו והבטיח את מקומך בקהילה המשגשגת והתוססת הזו!

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB