מכירה לופט, IQUITOS, Ucayali, פרו, Calle san marcos, Jenaro herrera

מכירה - Cod. 28986

  • טיפולוגיה: לופט
  • אזור: 180 m²
  • חדרים: 6
  • רצפה: 2

אני מוכר Lodge נפלא באמזונס הפרואני במורד נהר Ucayali בקהילת Jenaro הררה. כל המבנים נעשים עם חומר טבעי ועמיד. הבנייה החלה לפני 2 וחץ שנים, אז הכל כמו חדש. ההצעה כוללת:
- הבית הראשי. 180m2 רצפת 1rst, כניסה גדול, חדרי שינה עצים (עד 6, 3, 2 מיטות), 3 חדרי אמבטיה עם מקלחות ושירותים, פינת אוכל 1. 170m2 קומה 2, 2 חדרי מגורים, 3 חדרי שינה (עד 6, 4, 4 מיטות). 50m2 בקומה ה -3, 2 מרפסות עם נוף נפלא על הנהר ועל הג'ונגל על ​​החלק העליון של 12meters גבוהה הבית.
- המטבח, 30m2 מקושר על ידי גשר קטן אל הבית הראשי.
- The maloca, 65m2 (קוטר 9meter). מקושרים באמצעות גשר 25meter לבית הראשי. זה כבר בנוי לקבל עד 18 אנשים לטקסים שמאני, וגם יש גם שירותים אחרים בפנים.
- בית קטן, 30m2. ניתן להשתמש בו כדי לקבל חדרים ויותר. אני לא שמשתי כבית מלאכה לייצור המבנים.
- הקרקע, 1Ha. הקרקע מסומנת על ידי נהר Parnayari, אשר נותן מים מתוקים לשתייה, לשחות כל השנה ורבי הדגים לאכול. שתלנו פירות מקומיים רבים שימושי (קקאו, קפה, לימון, torronja, סידרא, narranja, Platanos, Anona, camu-camu, גויאבה, guayava, araza, taperiba, palta, קאימיטו, huito, sachamango, מנגו, mamey, copoazu, pijuayos פלמה aceitera, huasai, קוקו, aguajes ...), וצמחי מרפא (algodon, chacruna, sanango, איאהואסקה, Ajos סשה, ayahuma, catahua, punga, Achiote, ubos, copaiba, cumaceva, ...)
המקום אידיאלי עבור אכסניה אל תוך הג'ונגל, באזור המציע שפע של נהרות קטנים, אגמים וטבע פראי. הקרקע נמכרת עם קביעות בעלים החוקיות במחיר של 50000 $.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB